پیگیری سفارشات

مشتری گرامی، کلیه سفارشات اعلام شده به کافه آرتین به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل میگردد. بدیهی است زمان تحویل کالا به پست پس از تایید پرداخت هر روز صبح ها ساعت 10 انجام میگردد و زمان تقریبی تحویل کالا در مقصد 48 ساعت میباشد.

در صورتی که ظرف مدت 48 ساعت کالای سفارش شده خود را تحویل نگرفته اید با کافه آرتین تماس بگیرید (1 – 90 14 67 77) تا شماره بسته کالای خود را دریافت کنید، برای پیگیری سفارشات خود کافی است روی پست آیکون پست کلیک کنید، در نتیجه شما به سیستم پست جمهوری اسلامی ایران وصل خواهید شد و سپس شماره بسته پستی را وارد کنید تا از چرخه بسته خود آگاه شوید. هنگام اعلام سفارش به کافه آرتین حتما کدپستی خود را به دقت اعلام فرمائید تا تاخیری در ارسال سفارش شما پیش نیاید.

پست

کافه آرتین نماینده انحصاری پیپ بربیا، گاسپارینی، ماسترو دی پاژا و ساهین در ایران است و کلیه کالاهای عرضه شده در شعب کافه آرتین تا زمان عدم استفاده قابل  عودت به کافه آرتین هستند.زیپو را فقط با گارانتی کافه آرتین بخرید تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید.

5 نظر

  1. لطفا کد رهگیری سفارش های امسال رو هم وارد کنید,ممنون.

  2. با درود . ادمین محترم لطفا به این صفحه (پیگیری سفارشات) نیز اهمیت دهید و به روز کنید…

  3. باسلام خدمت جناب ارتین :لطف کنیدصفحه (پیگیری سفارشات )را راه اندازی وبه روزکنیدخیلی خیلی بافایده هستش برای ماکه ازطریق پست خریدهامون رودریافت میکنیم. باتشکر(زمانی) هستم ازاهواز.

  4. با درود. من شنبه سفارش کاپتان بلک قوطی سپید رنگ رو دادم. امروز چهارشنبه عصر هنوز به دستم نرسیده.
    چجوری باید پیگیر بشم؟

    • با شماره فروشگاه 77622460 تماس گرفته و شماره پیگیری سفارش رو دریافت کنید.
      از آپشن “پیگیری سفارشات” به سایت اداره پست وصل بشید و شماره رو بزنید تا نشون بده الان سفارش شما کچاست.
      در ضمن میتونید اسمتون رو بگید ما پیگیری میکنیم و پاسخ میدیم.

جوابی بنویسید